Tuesday, September 8, 2009

How... Juste... Part 03

Photobucket A short message today, because I cannot sit for too long! I am at home with some back pain again. Strong ones this time! So, I am either standing or lying on my bed, but I avoid sitting as much as possible! The T-shirt I have today is a souvenir I bought the last time I went to Los Angeles for a business trip, where I went to see Pixar's " UP " in production for a game we prepared at that time. It is the standard Superman logo, red and yellow, on blue! The previous photos were taken by a colleague at the office, Bob. Thank you, man! Today, obviously, I took it, just before going to see the doctor this morning!

Photobucket Un court message aujourd'hui: j'ai à nouveau des problèmes avec mon dos! Grosses douleurs cette fois-ci! Donc, je suis sois en position debout ou alors allongé sur mon lit, mais autant que possible j'évite d'être assis trop longtemp! Le T-shirt que je porte aujourd'hui est le logo standard de Superman, rouge et jaune sur fond bleu. C'est un souvenir acheté lors de mon dernier voyage d'affaires à Los Angeles l'an dernier, pour aller voir le film " Là-Haut " de Pixar, alors en production. Les photos précédentes ont été prises par un collègue de boulot, Bob. Merci pour le coup de main! La photo d'aujourd'hui, ben tout seul, juste avant d'aller voir le docteur!

Photobucket

No comments: